Alice Holubová
Bachelor's thesis
A Business Plan for a Wedding Studio
A Business Plan for a Wedding Studio
Abstract:
This bachelor's thesis deals with developing a business plan for a wedding studio with the aim to determine, whether the plan is viable. The bachelor's thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part is focused on defining the basic terms including entrepreneurship, legal forms of businesses or entrepreneur. The structure of a business plan is introduced and described …moreAbstract:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro svatební studio a jejím cílem je zjistit, zda je plán realizovatelný. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů včetně definice podnikání, forem podnikání a definice podnikatele. V neposlední řadě jsou v teoretické části popsány jednotlivé části podnikatelského plánu, které …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Šárka Papadaki, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Holubová, Alice. A Business Plan for a Wedding Studio. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Podnikatelsky záměr na zřízení řetězce fitness centra Stellae v České republice
Denis Král -
Analýza konkurence na trhu se sportovní výživou
Lucie Dvořáková -
Analýza konkurence lyžařského střediska
Jan Zapletal -
Pure: A Business Plan for a Wedding Agency
Monika Chodilíková -
Marketingová (komunikační) strategie k zavedení svatební agentury na trh
Magdalena Bartošová -
Podnikatel jako zvláštní soukromoprávní subjekt (úprava dle zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Druhy, hlavní znaky, postavení v právních vztazích.
Tomáš Walter -
Podnikatel a syndrom vyhoření
David Preiss -
Soukromý podnikatel v gastronomickém provozu
Jiří Duras