Pedagogicko-diagnostická kompetence učitele MŠ - význam, úroveň, podpora rozvoje – Bc. Anna MACHOVÁ, DiS.
Bc. Anna MACHOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Pedagogicko-diagnostická kompetence učitele MŠ - význam, úroveň, podpora rozvoje
Pedagogical - diagnostic competence of kindergarten teachers
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na téma pedagogicko-diagnostické kompetence učitele. Věnuje se definování a seznamuje čtenáře s obsahem této kompetence. Blíže uvádí a popisuje jednotlivé nástroje vhodné pro realizaci pedagogicko-diagnostické činnosti učitelů v mateřské škole.Abstract:
This bachelor work with its title "Pedagogical - diagnostic competence of preschool teachers, its importance, level and support of its development" is aimed at providing information on the theme of preschool teachers' professional competences with the emphasis on the pedagogical diagnostics and corresponding competence of preschool teachers. The practical part of the bachelor work deals with analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHOVÁ, Anna. Pedagogicko-diagnostická kompetence učitele MŠ - význam, úroveň, podpora rozvoje. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika / Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Speciálně pedagogická diagnostika vedení školní třídy v Základní škole Čerčany
Daniela Matoušková -
Pedagogická diagnostika na konci předškolního vzdělávání a na počátku povinné školní docházky
Aneta ŠEBELOVÁ -
Pedagogická diagnostika v kontextu povinné předškolní docházky
Martina LUKÁČOVÁ -
Orientační diagnostika komunikační kompetence žáků v základní škole
Veronika ŠVÉDÍKOVÁ -
Orientační diagnostika jazykové a komunikativní kompetence dětí/žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Markéta HECZKOVÁ -
Diagnostika žáků na 1. stupni ZŠ z pohledu učitele
Drahoslava Holbová -
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ -
Pedagogická diagnostika v práci trenéra
Lenka DUDLOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva