Společenská odpovědnost podniku – Bc. Petra Rychecká
Bc. Petra Rychecká
Diplomová práce
Společenská odpovědnost podniku
Corporate social responsibility
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje tématu společenské odpovědnosti podniku (dále jen CSR), které je v dnešní době čím dál aktuálnější. CSR označuje souhrn dobrovolných aktivit firem ve třech oblastech, zvaných "tripple-bottom line". Tento pojem označuje oblast ekonomickou, environmentální a sociální. Všechny podniky jsou zaměřeny především na zisk. Musí si ale také uvědomit, že jsou součástí určité společnosti …víceAbstract:
This thesis focuses on the topic of corporate social responsibility (hereafter CSR), which is nowadays more and more topical. CSR refers to the total of voluntary activitie of companies in three areas, called "tripple-bottom line". This term refers to the economic, environmental and social. All businesses are focused on earnings. They must also realize that they are part of a company and this company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Business Ethics and CSR, with an Analysis of Lush and its Philosophy
Barbora Hronková -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić
Název
Vložil
Vloženo
Práva