Odhad časových preferencí – Bc. Hedvika Navrátilová
Bc. Hedvika Navrátilová
Master's thesis
Odhad časových preferencí
Estimating time preferences
Anotácia:
Cílem diplomové práce „Odhad časových preferencí“ je odhadnout časové preference na populaci českých a slovenských studentů za použití standardních experimentálních metod. Kromě tohoto odhadu je také cílem zkoumat vztah mezi časovými preferencemi a životní zkušeností se smrtí blízké osoby na rakovinu, Body Mass Indexem a dojížděním na střední školu do jiného města, než student žil.Abstract:
The objective of the Master‘s Thesis, called "Estimating time preferences", is to estimate time preferences for the population of Czech and Slovak students using standard experimental methods. In addition to this estimation, the objective is also to explore the relationship between time preferences and life experiences with near-person's death caused by cancer, Body Mass Index and commuting to a high …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l2h4p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2018
- Vedúci: Ing. Ondřej Krčál, Ph.D.
- Oponent: Ing. Rostislav Staněk, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Quantitative Methods in Economy / Mathematical and Statistical Methods in Economics
Práce na příbuzné téma
-
Dojíždění dětí do školy očima rodičů a jeho vliv na rodinu
Veronika Aiblová -
Aktivní participace starších dospělých v projektu na podporu dojíždění dětí do školy na kole
Simona MALASKOVÁ -
Faktory ovlivňující vyjížďku do škol a do zaměstnání
Michal Čermák -
Pohybová aktivita a aktivní transport do škol u dětí staršího školního věku
Ivana TRUNDOVÁ -
Časoprostorové vzorce dojížďky studentů z českomoravského pomezí do vysokých škol
Radka Šinkorová -
Rozhodovací proces při zavádění nového produktu
Andrii Omelchenko -
Vliv psychologických aspektů nástrojů in-store marketingu na rozhodovací proces zákazníka
Natálie Denisová -
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu sušenek a oplatek
Jana Mihoková