Návrh digitálních učebních pomůcek pro konkrétní obor vzdělání a předmět – Marie Krátká
Marie Krátká
Bachelor's thesis
Návrh digitálních učebních pomůcek pro konkrétní obor vzdělání a předmět
Design of digital learning aids for a specific field of education and a subject
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá efektivnost využiti digitálních technologii v praktické výuce v oboru Kuchař – Číšník. Zaměřuje se na využití chytrého telefonu ve vyučování, což přispívá k modernizaci a digitalizaci výuky. Definuje vybrané pojmy z oblasti pedagogiky a digitálních technologií. Vysvětluje a charakterizuje stále se rozvíjející metodu BYOD (Bring Your Own Device), což můžeme přeložit jako …moreAbstract:
This bachelor’s thesis investigates the use of digital learning tools in practical lessons in the Cook/Waiter vocational course. The thesis is focused on the use of smartphones in lessons contributing to the modernization and digitization of teaching and learning. It defines selected terms from the field of pedagogy and digital technologies. It explains and characterizes the ever-developing method …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2023
- Supervisor: Mgr. Jiří Votava, Ph.D.
- Reader: Lucie Smékalová, Ph.D. Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRÁTKÁ, Marie. \textit{Návrh digitálních učebních pomůcek pro konkrétní obor vzdělání a předmět}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Institute of Education and Communication. 2023. Available from: https://theses.cz/id/tv2mcd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíCzech University of Life Sciences Prague
Institute of Education and CommunicationBachelor programme:
Pedagogy for Teachers of Practical Training
Theses on a related topic
-
1. Teoretická část: Mladý režisér na prahu 21. století: Filmový materiál nebo digitální technologie? 2. Praktická část: a) Hraný film, 15 minut, digital - režie b) Hraný videoklip, 3:10 minut, 8mm - režie c) Hraný videoklip, 3:40 minut, digital - režie
Jiří VÁGNER -
Technologie v praktickém vyučování oboru kadeřnice
Lucie Bazalová -
Vybrané informační a komunikační technologie ve výuce oboru Vojenský odborný výcvik
Patrik Hanák -
Diagnostika v předmětu Strojírenská technologie – Dokončovací metody obrábění
Filip Depeš -
Používané materiály a technologie v praktické výuce aranžérů a jejich vývoj v čase
Lucie MRAVCOVÁ -
Strojní zpracování dřeva ve výuce dřevařské technologie a praktickém výcviku: práce na tloušťkovacím a orovnávacím stroji (hoblovce)STROJI (HOBLOVCE)
Jaroslav Syrovátka -
Využití audiovizuálních pomůcek ve výuce v oboru vzdělání modelářství a návrhářství oděvů a předmětu technologie výroby oděvů
Vlasta Kubincová -
Tvorba pracovních listů pro předmět technologie grafiky
Eliška Nová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights