Návrh digitálních učebních pomůcek pro konkrétní obor vzdělání a předmět – Marie Krátká
Marie Krátká
Bakalářská práce
Návrh digitálních učebních pomůcek pro konkrétní obor vzdělání a předmět
Design of digital learning aids for a specific field of education and a subject
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá efektivnost využiti digitálních technologii v praktické výuce v oboru Kuchař – Číšník. Zaměřuje se na využití chytrého telefonu ve vyučování, což přispívá k modernizaci a digitalizaci výuky. Definuje vybrané pojmy z oblasti pedagogiky a digitálních technologií. Vysvětluje a charakterizuje stále se rozvíjející metodu BYOD (Bring Your Own Device), což můžeme přeložit jako …víceAbstract:
This bachelor’s thesis investigates the use of digital learning tools in practical lessons in the Cook/Waiter vocational course. The thesis is focused on the use of smartphones in lessons contributing to the modernization and digitization of teaching and learning. It defines selected terms from the field of pedagogy and digital technologies. It explains and characterizes the ever-developing method …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jiří Votava, Ph.D.
- Oponent: Lucie Smékalová, Ph.D. Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRÁTKÁ, Marie. \textit{Návrh digitálních učebních pomůcek pro konkrétní obor vzdělání a předmět}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenství. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/tv2mcd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program:
Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Mladý režisér na prahu 21. století: Filmový materiál nebo digitální technologie? 2. Praktická část: a) Hraný film, 15 minut, digital - režie b) Hraný videoklip, 3:10 minut, 8mm - režie c) Hraný videoklip, 3:40 minut, digital - režie
Jiří VÁGNER -
Technologie v praktickém vyučování oboru kadeřnice
Lucie Bazalová -
Vybrané informační a komunikační technologie ve výuce oboru Vojenský odborný výcvik
Patrik Hanák -
Diagnostika v předmětu Strojírenská technologie – Dokončovací metody obrábění
Filip Depeš -
Používané materiály a technologie v praktické výuce aranžérů a jejich vývoj v čase
Lucie MRAVCOVÁ -
Strojní zpracování dřeva ve výuce dřevařské technologie a praktickém výcviku: práce na tloušťkovacím a orovnávacím stroji (hoblovce)STROJI (HOBLOVCE)
Jaroslav Syrovátka -
Využití audiovizuálních pomůcek ve výuce v oboru vzdělání modelářství a návrhářství oděvů a předmětu technologie výroby oděvů
Vlasta Kubincová -
Tvorba pracovních listů pro předmět technologie grafiky
Eliška Nová
Název
Vložil
Vloženo
Práva