Marketingový výzkum v určité vybrané firmě – Bc. Petra Viktorová
Bc. Petra Viktorová
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Marketing research in a selected company
Abstract:
Tématem bakalářské práce je zpracování marketingového výzkumu, konkrétně analýza spokojenosti zákazníků pro hypermarket Albert Havlíčkův Brod. První část práce obsahuje teoretickou a metodickou část, kde jsou uvedeny základní pojmy marketingu a marketingového výzkumu. Jsou zde shrnuty teoretické poznatky ohledně členění a procesu marketingového výzkumu či techniky sběru dat. V praktické části se objevuje …moreAbstract:
The object of this thesis is the process of marketing research and customer satisfaction analysis, which have been focused specifically Albert hypermarket, located in Havlíčkův Brod. The first part of this work contains theoretical and methodological part, which are the basic concepts of marketing and marketing research. There are also summarizes theoretical findings regarding the breakdown and the …moreKeywords
marketing marketingový výzkum proces marketingového výzkumu spokojenost zákazníka primární a sekundární výzkum hypermarket Albert dotazník získávání dat testování statistických hypotéz marketing research marketing research process customer satisfaction primary and secondary research questionnaire acquisition of data testing statistical hypotheses
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 7. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/frgfu/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2015
- Supervisor: doc. RNDr. Jaroslav Stuchlý, CSc.
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Testování statistických hypotéz
Marie Langrová -
Testování hypotéz v marketingovém výzkumu
Monika Holá -
Alternativní přístupy k testování statistických hypotéz
Jan Kabátek -
Testování statistických hypotéz na základě fuzzy dat
Lukáš KONOPKA -
Testování statistických hypotéz na sportovních datech
Jakub Černý -
Porovnání klasického a bayesovského přístupu k testování hypotéz
Ivana Perhalová -
Analýza efektivnosti vybraných statistických metod zaměřených na detekci normality
Nikita Gorbatenko -
Testování hypotéz pro velké výběry
Dominik Šopor