Marketingová strategie pro svatební salon Bellis – Bc. Kristýna Kordulová
Bc. Kristýna Kordulová
Master's thesis
Marketingová strategie pro svatební salon Bellis
Marketing Strategy for the Bellis Wedding Salon
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie svatebního salonu. Teoretická část je zaměřena na problematiku svatebních služeb a marketingu ve svatební oblasti. V praktické části je představen svatební salon a následuje analýza jeho marketingového mixu, kvalitativní výzkum a analýza konkurence. Projektová část zahrnuje návrh projektu marketingové komunikace na základě zjištěných poznatků …viacAbstract:
The master's thesis deals with the creation of a marketing strategy for a wedding salon. The theoretical part is focused on the issue of wedding services and marketing in the wedding area. The practical part consists of a presentation of the wedding salon, an analysis salon's marketing mix, qualitative research and competition analysis. The project part includes a suggestion of the marketing strategy …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kordulová, Kristýna. Marketingová strategie pro svatební salon Bellis. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Návrh marketingové strategie v neziskových organizacích
Jan Woznica -
Marketingová strategie společnosti Corelli design s.r.o.
Karel Vrzáček -
Marketingová strategie investiční společnosti WOOD & Company se zaměřením na český a slovenský trh
Kristýna Mrakavová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Podniková kultura – předpoklad úspěšnosti marketingové strategie
Hana Masarová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk