Marketingová spolupráce aktérů cestovního ruchu – NP Slovenský ráj – Bc. Viktor Štajnoch
Bc. Viktor Štajnoch
Bachelor's thesis
Marketingová spolupráce aktérů cestovního ruchu – NP Slovenský ráj
Stakeholder`s marketing cooperation in destination – NP Slovenský ráj
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is evaluation of partnership marketing linkages among main tourism stakeholders in Slovak Paradise National Park. First part is focused at theory of the destination management and marketing, stakeholders in destination and cooperation between them. The second part of the thesis deals with analysis of the tourist destination within theoretical findings and analysis of …moreAbstract:
Zámerom bakalárskej práce je vyhodnotenie partnerských väzieb v rámci marketingu medzi kľúčovými aktérmi cestovného ruchu v oblasti národného parku Slovenský raj. Prvá časť práce sa venuje teórii o destinačnom managemente a marketingu, aktérom v destinácii a spolupráci medzi nimi. Druhá časť práce sa venuje analýze danej turistickej destinácie v rámci teoretických poznatkov a analýze subjektívnych …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/i5kk2/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Reader: Ing. Markéta Bobková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTAJNOCH, Viktor. \textit{Marketingová spolupráce aktérů cestovního ruchu – NP Slovenský ráj}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/tviqgg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Tourism
Theses on a related topic
-
Cestovný ruch v Národnom parku Slovenský raj
Monika Čúzyová -
Destinačný management ako nástroj inovatívneho prístupu k tvorbe produktu v Košickom regióne
Nicol Brunáriová -
Tourism Destination Governance - případová studie Francie a Česká republika
Dorota Priečinská -
Změny v destinačním managementu způsobené krizovou situací
Nikola Homolová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Management a marketing ve veřejné správě
Dagmar Procházková -
Subaerické sinice/cyanobakterie v Národním parku Slovenský ráj (Slovensko) - druhová diverzita, ekologie a taxonomie
Iva Dadáková -
Finančná analýza – nástroj finančného riadenia podniku
Nikoleta Grocholová