Design scénářů chování zákazníků v simulačním prostředí Marea – Bc. Michal Kravčík
Bc. Michal Kravčík
Bakalářská práce
Design scénářů chování zákazníků v simulačním prostředí Marea
Design of customer behaviour scenarios in the Marea simulation environment
Anotace:
Cílem bakalářské práce je připravit herní scénáře v marketingové simulační hře Marea. V teoretické části práce budou popsány základy marketingu, marketingový mix, fungování trhu, následně budou popsány principy simulací trhu a jejich implementace prostřednictvím softwarové hry. Dále bude vylíčen trh, který bude pro scénáře připraven a pomocí literární rešerše budou nastaveny základní parametry chování …víceAbstract:
The goal of the bachelor's thesis is to prepare game scenarios in the marketing simulation game Marea. In the theoretical part of the work, the basics of marketing, the marketing mix, and the functioning of the market will be described, followed by a description of the principles of market simulations and their implementation through a software game. The market that will be prepared for the scenarios …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/c2ymv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Natálie Maršalková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Exploring Statistical Biases in Educational Data: A Simulation-Based Approach
Jaroslav Čechák -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil