Výzkum trhu jako systémová činnost pro úspěšné uplatnění firmy na trhu. – Ladislav PÁTEK
Ladislav PÁTEK
Bachelor's thesis
Výzkum trhu jako systémová činnost pro úspěšné uplatnění firmy na trhu.
Market research as a system for successful implementation company in the market.
Abstract:
Cílem práce bylo charakterizovat výzkum trhu jako systémovou činnost pro úspěšné uplatnění firmy na trhu. V praktické části autor představil firmu Madeta a poté produkt Lipno provedl čtyřmi kroky výzkumného procesu. A nakonec zkoumal význam výzkumu trhu pro úspěšné rozhodnutí.Abstract:
The aim of this thesis was to characterize the market research and illustration its importance for the successful conclusion of the business application market. In the practical part, the author characterized the company Madeta and then describe the product Lipno four steps of the research process. And finally, examined the importance of market research for a successful decision.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Accessible from:: 30. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Helena Horáková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PÁTEK, Ladislav. \textit{Výzkum trhu jako systémová činnost pro úspěšné uplatnění firmy na trhu.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/tvouri/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PÁTEK, Ladislav. Výzkum trhu jako systémová činnost pro úspěšné uplatnění firmy na trhu.. Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Business Economics
Theses on a related topic
-
Výzkum trhu na základě analýzy současných zákazníků
Jaroslav Matuška -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19
Veronika Vyoralová -
Využití logistické regrese ve výzkumu trhu
Hana Brabcová -
Vliv návodné informace na proces volby
Štěpán Kápl -
Proces M&A a související oceňovací postupy
Jan Pehal
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights