Spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin – Bc. Kristina Somlóová
Bc. Kristina Somlóová
Bakalářská práce
Spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin
Consumer behaviour with emphasis on decision-making process of specific targer groups
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá osobností spotřebitele a jeho nákupním chováním. V teoretické části práce je popsáno, co tvoří osobnost a co ovlivňuje její vývoj, jaký je vliv osobnosti na rozhodování spotřebitele. Dále se teoretická část zaměřuje na nákupní chování spotřebitele a jeho rozhodovací proces a na to, jak lze spotřebitele rozdělit do různých skupin (segmentů) dle společných znaků. Ve druhé …víceAbstract:
This bachelor thesis is concerned with a personality of consumer and with his behavior. In the theoretical part of the thesis, the personality of people is described, the forces that affect its development, the influence of personality on the decision-making process of consumers. This part is also focused on the consumer behavior and his decision-making process and finally on possibilities of dividing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dtbg1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2008
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The impact of social media on consumer behavior: A study of young adults
Salih Demirkiran -
Covid-related change in consumer behavior in rural Pakistan
Muhammad Usman Riaz -
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
Nina Wagner -
E-commerce consumer behavior in Russia
Adelia Shakirova -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Petr Rajtšlégr -
Panevropský osobní penzijní produkt
Katarína Kolbenhayerová -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková