Marketingový výzkum v oblasti trhu služeb – Bc. Veronika Štedráková
Bc. Veronika Štedráková
Master's thesis
Marketingový výzkum v oblasti trhu služeb
The marketing research in market services
Anotácia:
Tématem mé diplomové práce je Marketingový výzkum v oblasti trhu služeb. Cílem této práce bylo zhodnotit nákupní chování žen při výběru kosmetiky. Pro správné pochopení tématu je v první části teorie popsán marketingový výzkum jako takový, jeho význam a místo v marketingovém informačním systému. V další části teorie je uveden přesný postup marketingového výzkumu. Praktickou část věnuji dvěma výzkumům …viacAbstract:
The theme of this thesis is The marketing research in market services. The aim of this study was to evaluate the purchasing behavior of women when they are choosing cosmetics. For a correct understanding of the topic in the first part of the theory I have described marketing research, its importance and place in the marketing information system. In another part of the theory I have introduced the exact …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vtwqf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2012
- Vedúci: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Vojtěch Vaněk -
Mystery Shopping jako nástroj zlepšení zákaznických služeb
Pamela Čáslavová