Bc. Barbora Kafková

Master's thesis

Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol.

The role of teachers assistant in the inclusive education of pupils with SEP at the first level of elementary school.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání na prvním stupni základních škol. Cílem diplomové práce je zodpovědět otázku: Jaký význam má role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků, se speciálními vzdělávacími potřebami, na první stupni základní školy. Práce pojednává o tom, jak inkluzivní vzdělávání probíhá se zapojením asistentů pedagoga a podpůrných opatření.
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of inclusive edication at the first level of basic school. The aim of this diploma thesis is to answer the question: The importance of the role of the teacher´s assistant in inklusive education with special education with special educational needs at the first level of basic school. The document discusses how inclusive education takes place with the involvement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Tomáš Boukal, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kafková, Barbora. Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol.. Pardubice, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická