Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol. – Bc. Barbora Kafková
Bc. Barbora Kafková
Master's thesis
Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol.
The role of teachers assistant in the inclusive education of pupils with SEP at the first level of elementary school.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání na prvním stupni základních škol. Cílem diplomové práce je zodpovědět otázku: Jaký význam má role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků, se speciálními vzdělávacími potřebami, na první stupni základní školy. Práce pojednává o tom, jak inkluzivní vzdělávání probíhá se zapojením asistentů pedagoga a podpůrných opatření.Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of inclusive edication at the first level of basic school. The aim of this diploma thesis is to answer the question: The importance of the role of the teacher´s assistant in inklusive education with special education with special educational needs at the first level of basic school. The document discusses how inclusive education takes place with the involvement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Tomáš Boukal, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAFKOVÁ, Barbora. \textit{Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol.}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Arts and Philosophy. 2019. Available from: https://theses.cz/id/tw3p9f/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kafková, Barbora. Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol.. Pardubice, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / field:
Sociology / Social Anthropology
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová