Bc. Barbora Kafková

Diplomová práce

Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol.

The role of teachers assistant in the inclusive education of pupils with SEP at the first level of elementary school.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání na prvním stupni základních škol. Cílem diplomové práce je zodpovědět otázku: Jaký význam má role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků, se speciálními vzdělávacími potřebami, na první stupni základní školy. Práce pojednává o tom, jak inkluzivní vzdělávání probíhá se zapojením asistentů pedagoga a podpůrných opatření.
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of inclusive edication at the first level of basic school. The aim of this diploma thesis is to answer the question: The importance of the role of the teacher´s assistant in inklusive education with special education with special educational needs at the first level of basic school. The document discusses how inclusive education takes place with the involvement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tomáš Boukal, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kafková, Barbora. Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol.. Pardubice, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická