Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky – Veronika Kročilová
Veronika Kročilová
Diplomová práce
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Consumer Behaviour Typology in the Perfume Market Based on Brand Value Perception
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vnímání hodnoty značky z pohledu spotřebitele na trhu s parfémy v České republice. Hlavním cílem je sestrojení typologie spotřebitelů na základě vnímané hodnoty značky a přiblížit tuto hodnotu jako ovlivňující faktor spotřebitelského chování. Dotazník byl složen z obecných faktorů ovlivňující chování spotřebitelů s důrazem na hodnotu značky. Metoda dotazování byla uskutečněná …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on brand value perception from the perspective of consumers in the perfume market in the Czech Republic. The aim of the thesis is to construct a typology of consumers in the perfume market based on the brand value perception and to approach this value as a key factor of consumer behaviour. The questionnaire contained general factors influencing consumer behaviour with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146915
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2022
- Vedoucí: Katarína Seifriedová
- Oponent: Patrik Koziel
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KROČILOVÁ, Veronika. \textit{Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/tw5v9a/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous -
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
Jennifer Štrauchová -
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Peter Pavel -
Vliv životního stylu a vnímaných hodnot na spotřebitelské chování
Sabina Ulbrichová -
Vnímaný vliv oděvního průmyslu na životní prostředí zákazníky a analýza jejich spotřebitelského chování
Zuzana Minarčíková -
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování v oblasti fastfoodů
Jiří Jirsa -
Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování studentů
Taisiia Petrova -
Consumers´ Typology on the Czech Market of Food Products Assigned by Quality Labels
Tomáš Sadílek