Názory diváků na marketingovou strategii házenkářského týmu DHK Baník Most – Kamila VYSLOUŽILOVÁ
Kamila VYSLOUŽILOVÁ
Bakalářská práce
Názory diváků na marketingovou strategii házenkářského týmu DHK Baník Most
Spectators' opinion on marketing strategy of the handball team DHK Baník Most
Anotace:
V této bakalářské práci na téma "Názory diváků na marketingovou strategii házenkářského týmu DHK Baník Most" byla pomocí dotazníkového šetření zjišťována spokojenost diváků s marketingovou strategií klubu DHK Baník Most. Šetření bylo uskutečněno během domácího utkání družstva žen a účastnit se mohli všichni přítomní diváci. Výsledky, přinášející tento výzkum, jsou potřebné především jako přímá zpětná …víceAbstract:
In this bachelor thesis with the title "Spectators' opinion on marketing strategy of the handball team DHK Baník Most", by the means of questionnaire there was ascertained the satisfaction of the spectators with the marketing strategy of the handball club DHK Baník Most. The survey took place during a home match of the women A team and all present spectators could take part. The results brought by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. David Cihlář
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYSLOUŽILOVÁ, Kamila. \textit{Názory diváků na marketingovou strategii házenkářského týmu DHK Baník Most}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/tw6ask/.
Jak správně citovat práci
VYSLOUŽILOVÁ, Kamila. Názory diváků na marketingovou strategii házenkářského týmu DHK Baník Most. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Tělesná výchova a sport
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Trestní právo ve sportu
Jan Fenyk -
Marketing ve sportu
Dmitry Zakharov -
Marketing ve sportu
Barbora Machuldová