Stratégia e-mailingu neziskovej organizácie Česko.Digital – Terézia Palaščáková
Terézia Palaščáková
Bachelor's thesis
Stratégia e-mailingu neziskovej organizácie Česko.Digital
Strategie e-mailingu neziskové organizace Česko.Digital
Abstract:
Práce se zaměřuje na strategii e-mailingu neziskové organizace Česko.Digital, přičemž hlavním cílem je vytvoření návrhu dané strategie a vedlejšími cíli jsou budování značky, zvyšování povědomí o značce a aktivizace a vzdělávání dobrovolníků pomocí e-mailingu. Na základě teoretických poznatků v teoretické části práce a situační analýzy a kvantitativního výzkumu v analytické části stanoví praktická …moreAbstract:
The thesis focuses on emailing strategy of the non-profit organization Česko.Digital. The main goal of this thesis is to propose a strategy solution; other goals include brand building, brand awareness, and activation and education of its volunteers through emailing. Based on the theoretical knowledge found in the theoretical part of the thesis, and situational analysis together with quantitative research …moreAbstract:
Práca sa zameriava na stratégiu e-mailingu neziskovej organizácie Česko.Digital, pričom hlavným cieľom je vytvorenie návrhu danej stratégie a vedľajšími cieľmi sú budovanie značky, zvyšovanie povedomia o značke a aktivizácia a vzdelávanie dobrovoľníkov pomocou e-mailingu. Na základe teoretických poznatkov v teoretickej časti práce a situačnej analýzy a kvantitatívneho výskumu v analytickej časti stanovuje …moreKeywords
nezisková organizace marketing komunikace e-mail marketing e-mailing newsletter strategie segmentace
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Reader: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Analýza zdrojů financování a jejích účtování vybrané neziskové organizace
Kristína Mitašová -
Marketingová komunikace neziskové organizace Centrum komunitního organizování
Michaela Brašková -
Analýza marketingové komunikace neziskové organizace ZKSM
Jakub Hôrka -
Mezinárodní neziskové organizace a jejich působení v ČR a SR
Peter Belej -
Hodnocení financování a rozvoje neziskové organizace Slovenský Skauting
Barbora Bacová -
Jednotný vizuální styl neziskové organizace Fénix
Martin Talarovič -
Optimalizace automatizovaných kampaní pro efektivní e-mail marketing
Patrik Votoček