Přínosy a úskalí vybraných metod výuky rozvíjejících komunikativní dovednosti žáků – Bc. Gabriela STŘÍLKOVÁ
Bc. Gabriela STŘÍLKOVÁ
Master's thesis
Přínosy a úskalí vybraných metod výuky rozvíjejících komunikativní dovednosti žáků
Benefits and difficulties of chosen teaching methods developing students´communicative skills
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá přínosy a úskalím vybraných metod výuky rozvíjejících komunikační dovednosti žáků. Úvodní kapitoly se zaměřují na metody výuky, hlouběji se text zabývá problémem vybraných aktivizačních metody výuky, např. diskuzních, heuristických, situačních, inscenačních a didaktických hry. V dalších kapitolách se text zaměřuje na problém mezilidské komunikace, specificky na komunikaci …viacAbstract:
This thesis deals with benefits and difficulties of chosen teaching methods developing communicating skills of students. Opening chapters are focusing on the teaching methods, text is especially focused on a problem of chosen activating teaching methods, for example discussing, heuristic, situational, staging and didactic games. In the following chapters the text focuses on interpersonal communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Dana Vicherková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STŘÍLKOVÁ, Gabriela. Přínosy a úskalí vybraných metod výuky rozvíjejících komunikativní dovednosti žáků. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Lower Secondary Schools / Education of the Health - Czech Language
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizační metody ve výuce matematiky
Adéla Hekerlová -
Aktivizační metody ve výuce matematiky
Anna Čančarová -
Aktivizační metody výuky rozvíjející komunikaci žáků na vybrané střední odborné škole
Aneta ŠTORKOVÁ -
Aktivizační metody výuky planimetrie na 2. stupni ZŠ
Daniela ŠÍPOVÁ -
Interaktivní metody výuky vybraných českých hudebních skladatelů
Kateřina Ferencová -
Aktivizační metody ve výuce odborných technických předmětů na středních školách
Jiří Wasserburger -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Pedagogická komunikace v hodinách českého jazyka a literatury na druhém stupni základní školy
Rút Procházková