Měření spokojenosti zákazníků firmy na trhu se spotřební elektronikou – Veronika Ricková
Veronika Ricková
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků firmy na trhu se spotřební elektronikou
Customer Satisfaction Measurement of Company in the Consumer Electronics Market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků vybrané firmy. Cílem je zjištění a navržení opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků na trhu se spotřební elektronikou. Konkrétně v oblasti interiéru, prezentace zboží, kvality personálu a doplňkových služeb. Metodikou práce je zvolena kvalitativní metoda mystery shoppingu. Výsledkem je vyhodnocení jednotlivých prodejen a srovnání mezi …moreAbstract:
This Bachelor thesis deals with the measurement of customers satisfaction of the selected company. The aim is to identify and suggest improvements to increase customer satisfaction on the consumer electronics market. Specifically in the area of interior, presentation of goods, quality of personnel and additional services. As the method of this thesis is chosen the qualitative method of mystery shopping …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/143212
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2021
- Supervisor: Lenka Švajdová
- Reader: Jana Schmidtová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RICKOVÁ, Veronika. \textit{Měření spokojenosti zákazníků firmy na trhu se spotřební elektronikou}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Available from: https://theses.cz/id/twx2ec/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký