Měření spokojenosti zákazníků firmy na trhu se spotřební elektronikou – Veronika Ricková
Veronika Ricková
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků firmy na trhu se spotřební elektronikou
Customer Satisfaction Measurement of Company in the Consumer Electronics Market
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků vybrané firmy. Cílem je zjištění a navržení opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků na trhu se spotřební elektronikou. Konkrétně v oblasti interiéru, prezentace zboží, kvality personálu a doplňkových služeb. Metodikou práce je zvolena kvalitativní metoda mystery shoppingu. Výsledkem je vyhodnocení jednotlivých prodejen a srovnání mezi …viacAbstract:
This Bachelor thesis deals with the measurement of customers satisfaction of the selected company. The aim is to identify and suggest improvements to increase customer satisfaction on the consumer electronics market. Specifically in the area of interior, presentation of goods, quality of personnel and additional services. As the method of this thesis is chosen the qualitative method of mystery shopping …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143212
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedúci: Lenka Švajdová
- Oponent: Jana Schmidtová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RICKOVÁ, Veronika. \textit{Měření spokojenosti zákazníků firmy na trhu se spotřební elektronikou}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/twx2ec/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký