Martin JODAS

Master's thesis

Marketingová strategie agentury pořádající zážitkové aktivity

Marketing strategy of Agency which organizes leisure time activities
Abstract:
Diplomová práce "Marketingová strategie agentury pořádající zážitkové aktivity" se zabývá občanským sdružením Děti českého ráje pořádající dětské dny, diskotéky, tábory a adaptační kurzy pro gymnázia a střední školy. Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro agenturu pořádající zážitkové aktivity. Před zvolením marketingové strategie byla provedena analýza vnitřního a vnějšího …more
Abstract:
The thesis "Marketing strategy of Agency which organizes leisure time activities" deals with the citizens? association Děti českého ráje, which organises events for children, discoes, summer camps and adaptation courses fo comprehensive and other secondary schools. The aim of the thesis is to suggest a marketing strategy for the agency. Before choosing the marketing strategy an analysis of the internal …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 3. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JODAS, Martin. Marketingová strategie agentury pořádající zážitkové aktivity. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management