Adam Fiala

Bakalářská práce

Měření spokojenosti zákazníků s volnočasovými aktivitami pro děti

Customer Satisfaction Measurement with Out-of-school Activities for Children
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce bylo zjištění spokojenosti klientů spolku Rozjeď se na projektu Prázdniny v Ostravě. Výsledky z online dotazníkového šetření byly analyzovány a na základě výsledů z analýzy jsem navrhnul případné návrhy a doporučení, které by spolek Rozjeď se mohl využít na zlepšení spokojenosti svých klientů posílení své konkurenceschopnosti.
Abstract:
The aim of my bachelor thesis was to find out the satisfaction of the clients of the company Rozjeď se at the project Holiday in Ostrava. The results of the online questionnaire survey were analyzed, and based on the results of the analysis, I suggested possible suggestions and recommendations that Rozjeď se could use to improve the satisfaction of its clients by enhancing their competitiveness.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
  • Vedoucí: Petr Baránek
  • Oponent: Jana Valečková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava