Vyhodnocení propagace vybraného produktu v rámci obchodní strategie podniku – Bc. Markéta Hakenová
Bc. Markéta Hakenová
Diplomová práce
Vyhodnocení propagace vybraného produktu v rámci obchodní strategie podniku
Evaluation of Selected Product Promotion within the Business Strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá obchodní strategií vybraného kamenolomu v rámci propagace jednoho vybraného kamenného výrobku. Závěrečná práce je složena z části teoretické a posléze z druhé části, a to praktické. Teoretická část představuje literární rešerši, zabývající se vysvětlení definice a rozdělení kamenolomu, granitu a jeho těžby, podniku jako pojmu, následně vysvětlení si strategií v rámci obchodu …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the business strategy of a chosen quarry within the scope of promotion of one concrete chosen stone product. The thesis consists of two parts - a theoretical and a practical one. The theoretical part introduces the linear information research focusing on the explanation of a definition and dividing of the quarry, granite and its mining, the concept of the company and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Olga Regnerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAKENOVÁ, Markéta. \textit{Vyhodnocení propagace vybraného produktu v rámci obchodní strategie podniku}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/tx2zie/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Persuasive Strategies in Destination Advertising: Discourse Analysis
Hana Kratochvílová -
Persuasive Strategies in Destination Advertising: Discourse Analysis
Hana Kratochvílová -
Advertising books: Communication strategies used in editorial reviews
Eva PAVLÍKOVÁ -
Reklama jako podpora obchodní strategie pro Zdravotní pojišťovnu METAL - ALIANCE
Dana Janečková -
Návrh podnikatelského plánu založení podniku – rodinný podnik
Gabriela Kudličková -
Sociální podnik na malém městě
Simona Marvan Krausová -
Udržení konkurenceschopnosti malého podniku v oblasti pohostinství se zaměřením na podnik Baretta
Petra Aubrechtová -
Podnik a význam jeho zviditelnění na sociálních sítích
Gerenzel Gunaeva
Název
Vložil
Vloženo
Práva