Etický kodex jako součást firemní strategie – Bc. Tereza Milsimerová
Bc. Tereza Milsimerová
Bachelor's thesis
Etický kodex jako součást firemní strategie
Ethics code as a part of corporate strategy
Anotácia:
Pracuji v nadnárodní korporaci kde jsem se setkala s velice různorodým chováním. Na základě této své dosavadní zkušenosti mne téma etického kodexu velmi zaujalo. Chtěla bych se zabývat především jeho přínosem pro firmu a společnost. Toto téma budu dále rozebírat v kontextu s prostředím nadnárodní korporace. V první části své bakalářské práce se věnuji především struktuře a konstrukci etického kodexu …viacAbstract:
I work in supranational corporation where I met with very diversity of behaviour. I was very interested in theme of ethics code on the top of my existing experiences. I would like to deal with its contribution for companies and society. I will ruminate on this theme in kontext of environment supranational corporation. I am engage in structure and construction of ethics code in the first part of my …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uqwob/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2009
- Vedúci: doc. Ing. Pavel Schránil, CSc.
- Oponent: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Prognostické a prediktivní markery nádorů hlavy a krku
Dominik Gurín -
Kontrola výživy a metabolismu dojnic hodnocením přežvykování a užitkovosti
Klára Čumová -
Metodiky kontroly a hodnocení přeshraničního dopadu a spolupráce v rámci Operačních programů EU
Maciej Molak -
Kontrola a hodnocení žákova výkonu ve výuce německého jazyka – práce s chybným výkonem
Iveta Bláhová -
Podnikova kultura-předpoklad úspěšné marketingové strategie
Jiří Doubrava -
Organizační kultura v podnikatelských subjektech vybraného kraje
Karolína Farová -
Organizační kultura v podnikatelských subjektech vybraného kraje
Petra Halmlová -
Vyspělá podniková kultura u zvolené firmy a její vliv na úspěšné řízení managementu jakosti
Veronika Nováková