EFL TEACHER QUESTIONING BEHAVIOUR AT CZECH GRAMMAR SCHOOLS AND ITS EFFECT ON STUDENT CLASSROOM PARTICIPATION – Bc. Petra BAXOVÁ
Bc. Petra BAXOVÁ
Diplomová práce
EFL TEACHER QUESTIONING BEHAVIOUR AT CZECH GRAMMAR SCHOOLS AND ITS EFFECT ON STUDENT CLASSROOM PARTICIPATION
EFL Teacher Questioning Behaviour at Czech Grammar Schools and Its Effect on Student Classroom Participation
Abstract:
The thesis deals with EFL teacher questions and their effect on student language production and classroom participation. Readers are presented with various aspects of teacher questions, including their role in classroom discourse, the importance of questioning, different question types and their cognitive level, the functions of teacher questions, and so on. Numerous examples of various research studies …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá učitelskými otázkami ve výuce anglického jazyka na českých gymnáziích a jejich efektem na zapojení žáků do výuky. V první části, která slouží jako teoretický rámec pro následný výzkum, se čtenář seznámí se základní terminologií a různými aspekty učitelských otázek, a zejména pak s řadou doporučení, jak dosáhnout efektivního dotazování ve výuce anglického jazyka. Hlavní …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAXOVÁ, Petra. \textit{EFL TEACHER QUESTIONING BEHAVIOUR AT CZECH GRAMMAR SCHOOLS AND ITS EFFECT ON STUDENT CLASSROOM PARTICIPATION}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/txjiq0/.
Jak správně citovat práci
BAXOVÁ, Petra. EFL TEACHER QUESTIONING BEHAVIOUR AT CZECH GRAMMAR SCHOOLS AND ITS EFFECT ON STUDENT CLASSROOM PARTICIPATION . Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / AJ-Ps
Práce na příbuzné téma
-
Kognitivní trénink u seniorů s mírnou kognitivní poruchou v prostředí domova pro seniory
Adéla Škrabalová -
Porovnávání kognitivní náročnosti otázek v písemných testech z přírodopisu na 2. stupni základních škol a odpovídajících ročnících víceletých gymnázií
Lucie KARDOŠOVÁ -
Vlastnosti a dovednosti manažerů
Andrea HLADÍLKOVÁ -
Stimulační otázky ve výuce anglického jazyka pro dospělé studenty.
Bohumila Pelcová