Bc. Petra BAXOVÁ

Master's thesis

EFL TEACHER QUESTIONING BEHAVIOUR AT CZECH GRAMMAR SCHOOLS AND ITS EFFECT ON STUDENT CLASSROOM PARTICIPATION

EFL Teacher Questioning Behaviour at Czech Grammar Schools and Its Effect on Student Classroom Participation
Abstract:
The thesis deals with EFL teacher questions and their effect on student language production and classroom participation. Readers are presented with various aspects of teacher questions, including their role in classroom discourse, the importance of questioning, different question types and their cognitive level, the functions of teacher questions, and so on. Numerous examples of various research studies …viac
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá učitelskými otázkami ve výuce anglického jazyka na českých gymnáziích a jejich efektem na zapojení žáků do výuky. V první části, která slouží jako teoretický rámec pro následný výzkum, se čtenář seznámí se základní terminologií a různými aspekty učitelských otázek, a zejména pak s řadou doporučení, jak dosáhnout efektivního dotazování ve výuce anglického jazyka. Hlavní …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BAXOVÁ, Petra. EFL TEACHER QUESTIONING BEHAVIOUR AT CZECH GRAMMAR SCHOOLS AND ITS EFFECT ON STUDENT CLASSROOM PARTICIPATION . Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/