Bc. Adam Hazucha

Diplomová práce

Analýza zákaznických programů na spotřebitelských trzích

Analysis of Customer Programs on Consumer Markets
Anotace:
Práce se zabývá analýzou systémů odměn pro nové, věrné a klíčové klienty. Úkolem takových systémů je vybudování a udržení jejich přízně. Cílem práce bylo zpracovat problematiku zákaznických programů do jednoho uceleného textu, na jehož základě se bude moci laik i marketingový profesionál snáze orientovat a rozhodovat pro jednotlivá programová řešení.
Abstract:
My thesis is focused on analysis of rewarding systems for new, loyal and key clients. Mission of these systems is how to develop and retain clients favor. Main goal of my thesis was a compilation of loyalty programs and comprehensive text which should be basic manual and guide for laic as well as marketing professional for effortless orientation and helping with definite decisions.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Milan Paták, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní