Analýza zákaznických programů na spotřebitelských trzích – Bc. Adam Hazucha
Bc. Adam Hazucha
Diplomová práce
Analýza zákaznických programů na spotřebitelských trzích
Analysis of Customer Programs on Consumer Markets
Anotace:
Práce se zabývá analýzou systémů odměn pro nové, věrné a klíčové klienty. Úkolem takových systémů je vybudování a udržení jejich přízně. Cílem práce bylo zpracovat problematiku zákaznických programů do jednoho uceleného textu, na jehož základě se bude moci laik i marketingový profesionál snáze orientovat a rozhodovat pro jednotlivá programová řešení.Abstract:
My thesis is focused on analysis of rewarding systems for new, loyal and key clients. Mission of these systems is how to develop and retain clients favor. Main goal of my thesis was a compilation of loyalty programs and comprehensive text which should be basic manual and guide for laic as well as marketing professional for effortless orientation and helping with definite decisions.Klíčová slova
Business to Customer (B2C) zákaznické programy věrnostní programy loajalita Paretovo pravidlo co-brandované karty krycí příspěvek principy SoLoMo nákupní chování Costumers programs loyalty programs loyalty The Pareto principle cobranded cards marginal cost SoLoMo principles shopping behavior
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gk0ic/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Milan Paták, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
Pharmacovigilance Business Model - A DETAILED STUDY OF THE PHARMACEUTICALS FROM THE MANUFACTURER TO THE CUSTOMER
Yash Halvawala -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Věrnostní programy na spotřebitelských trzích
David Krbec -
Věrnostní programy lékáren
Vít Foniok -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Andrea Skopalová -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Zuzana Zemanová