Matěj Brož
Bakalářská práce
Vstup Swine Agency na český trh
Entry of the Swine Agency to the Czech Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vstupem agentury Swine Agency na český trh. Zaměřuje se na hudební management v alternativním prostředí. Cílem práce je zanalyzovat nákupní chování českých hudebních interpretů při volbě agentury. Zjistit jejich potřeby, motivaci a zda jsou dostatečně informováni o činnostech agentur. V teoretické části jsou definovány pojmy důležité pro praktickou část jako hudební agentura …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with Swine Agency entry to czech market. It focuses on music management in alternative genres. The aim of the thesis is to analyze shopping behavior of czech musicians when choosing an agency, find out their needs, motivation and whether they are sufficiently informed about the activities of the agencies. The theoretical part defines terms important for the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Brož, Matěj. Vstup Swine Agency na český trh. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Bezpečnostní management hudebních festivalů a koncertů: Trendy a případové studie
Ján Kaločaj -
International collaborations in the field of music management
Veronika Kostková -
Leadership a management v České filharmonii
Jan Voříšek -
Symposium: Umění | Hudba | Management 2019
Michaela Gereová -
Hudební management v českém školství a v praxi uměleckých institucí
Roman DIETZ -
Procesní management malých hudebních vydavatelství
Michaela Bóková -
Aplikované hudební umění a management projektu
Soňa BAŘTIPÁNOVÁ -
Management alternativních kulturních akcí a jejich význam v cestovním ruchu
Jan Resl