Jana PAVLÍČKOVÁ

Master's thesis

Projekt pro zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti Zubr, a.s.

The Improvement of Zubr Customers' satisfaction Project
Abstract:
Konkurenční rivalita mezi pivovary vyžaduje v současné době aktivní přístup ke zlepšování spokojenosti zákazníků. Cílem této diplomové práce je zjistit úroveň spokojenosti zákazníků sudového segmentu se službami a s celkovou spoluprácí se společností Zubr, a.s. a na základě zjištěných skutečností vypracovat projekt zlepšení spokojenosti zákazníků. V první části práce jsou popsány teorie zabývající …more
Abstract:
Current competition rivalry exerts pressure on breweries to implement an active approach of improving customer satisfaction. The aim of this diploma thesis is to identify the level of barrel segment satisfaction with services and overall cooperation with company Zubr, Inc. and to elaborate a project of customers? satisfaction improvement according to the findings. Theoretical part is at first devoted …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier: 21282

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PAVLÍČKOVÁ, Jana. Projekt pro zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti Zubr, a.s.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing