Subliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele – Veronika ÁBELOVÁ
Veronika ÁBELOVÁ
Diplomová práce
Subliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele
Subliminal Advertising as a Meduim that Influences the Consumer
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá subliminální reklamou jakožto nástrojem ovlivňování spotřebitele. V první řadě jsou uvedeny základní informace o reklamě a psychologických pojmech. Následně je objasněn pojem podprahová reklama a popsáno její členění s následným zaměřením zejména na obrazové subliminální podněty. Dále je provedena kompilace výzkumů, které proběhly v minulosti a tematicky se zabývaly podprahovou …víceAbstract:
This master's thesis deals with subliminal advertising as a medium of influencing consumers. At first, there is general information about advertising and psychological terms. Then there is clarified term "subliminal advertisement" and described its classification with closer look at the visual subliminal stimuli. In the next part there is performed a compilation of past research about subliminal advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Václav Houžvička, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ÁBELOVÁ, Veronika. \textit{Subliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/txx8is/.
Jak správně citovat práci
ÁBELOVÁ, Veronika. Subliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Michaela Kadlecová -
Podprahová reklama z pohledu psychologie
Lenka Kafková -
Efektivita reklamy v neuromarketingu
Kateřina Lazarčíková -
Podprahová reklama: Vliv audiálních a vizuálních podprahových sdělení na postoje mladých dospělých
Michaela Fílová -
Vliv reklamy na studenty vysoké školy
Xenie Ulrichová -
Podprahová reklama: Vliv audiálních a vizuálních podprahových sdělení na postoje mladých dospělých
Michaela Fílová -
Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka
Veronika MÖWALDOVÁ -
Vizuální smog a venkovní reklama se zaměřením na billboardy ve vybraných částech města Brna
Adéla Šnajdrová