Komunikační strategie organizací podnikajících v oblasti využití volného času – Bc. Tereza Löblová, DiS.
Bc. Tereza Löblová, DiS.
Diplomová práce
Komunikační strategie organizací podnikajících v oblasti využití volného času
Communication Strategies of Organizations focused on Leisure
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na společnost neziskového charakteru působící ve specifickém odvětví v oblasti tance. Prostřednictvím situační a SWOT analýzy je nastíněna situace a postavení společnosti na trhu. Podstatou práce je zjistit a vyhodnotit informace o využívaných marketingových nástrojích společnosti. Hlavním cílem práce je navrhnout opatření ke zvýšení efektivnosti marketingové komunikace …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on non-profit corporation operating in the specific sector of dance. Through the situational and SWOT analysis is outlined the situation and position in the market. The essence of this work is to identify and evaluate the informations of marketing instruments company that are used. The aim is to propose measures to increase the effectiveness of marketing communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ceywj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová