Public Relations společnosti České dráhy, a.s., – Martina Kalivodová
Martina Kalivodová
Bakalářská práce
Public Relations společnosti České dráhy, a.s.,
Public Relations of the company České dráhy, a.s.,
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o public relations společnosti České dráhy, a.s., které souvisejí s budováním, a především udržováním dobrých vztahů mezi firmou a veřejností. Cílem bakalářské práce je analýza činností public relations společnosti České dráhy a.s., jejich následné zhodnocení na základě dotazníkového šetření mezi veřejností využívající služeb železničních dopravců. Bakalářská práce je rozdělena …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the public relations of the company České dráhy, a.s., which relates to developing and above all to maintaining good relations between the company and the public. The aim of the bachelor thesis is to analyze all public relations activities of the company and their subsequent evaluation on the basis of a questionnaire survey among the public using the services of railway …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69400
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Zdeněk Vojtíšek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69400
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Michaela Gavendová -
Budování dobrého jména turistické destinace pomocí nástrojů Public Relations
Martina Ottová -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová -
Public relations při řešení krizové komunikace
Michaela Rozálie Ponikelská -
Public Relations při řešení krizové komunikace
Nane Chobanyan -
Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci
Vlasta Borůvková Buková