Měření spokojenosti občanů s kulturními službami obce – Silvie Ježková
Silvie Ježková
Diplomová práce
Měření spokojenosti občanů s kulturními službami obce
Citizen Satisfaction Measurement with Cultural Services of Municipality
Anotace:
Diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti obyvatel se službami obce Vlčnov. Teoretická část popisuje marketing obcí, služby, měření spokojenosti a charakteristiku obce. Marketingový výzkum probíhal pomocí dotazníkového šetření. Na základě výsledků marketingového výzkumu jsou formulovány návrhy a doporučení, které by mohly vést ke zvýšení spokojenosti občanů obce Vlčnova.Abstract:
This thesis deals with the measurement satisfaction of residents with the services of Vlčnov. The theoretical part describes marketing communities, services, satisfaction measurement,and characteristic of the village.This marketing research had been done via questionnaire inquiry. Based on the results of marketing research are formulated proposals and recommendations that could lead to increased citizen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/106867
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Jana Ostrožná
- Oponent: Jakub Řeřicha
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Volba bydlení a spokojenost obyvatel ve venkovské obci
Beata Hopová -
Měření spokojenosti obyvatel obce se službami v obci
Kateřina SMILKOVÁ