Analýza marketingového mixu vybrané společnosti v oblasti cestovního ruchu – Lucie Pavlátová
Lucie Pavlátová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti v oblasti cestovního ruchu
Analysis of Marketing Mix Tools of a chosen Company in the Sphere of Tourism
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu vybrané společnosti, která se zabývá poskytováním služeb v oblasti cestovního ruchu. Kvalifikační práce je rozdělena na dvě základní části. První část, teoretická, rozebírá teorii marketingu obecně, specifika marketingu v terciárním sektoru, představuje SWOT analýzu a popisuje jednotlivé složky rozšířeného marketingového mixu 8P. Druhá část …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is marketing mix analysis of a chosen company whose main business is providing services in tourism. This thesis is composed from two basic parts. The first one, theoretical, is focused on definition of marketing with description of specifics of services marketing, presents SWOT analysis and describes parts of extended marketing mix in detail. The second part, practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 3. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68775
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2017
- Supervisor: Petr Svoboda
- Reader: Martin Oberhel
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68775
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingový mix cestovní agentury INTACT
Diana Rosová -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení
Markéta Paclíková -
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Štěpán Španihel -
Marketingový mix CA Vysočina Tour
Martin Vojta -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil