Lucie Pavlátová

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti v oblasti cestovního ruchu

Analysis of Marketing Mix Tools of a chosen Company in the Sphere of Tourism
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu vybrané společnosti, která se zabývá poskytováním služeb v oblasti cestovního ruchu. Kvalifikační práce je rozdělena na dvě základní části. První část, teoretická, rozebírá teorii marketingu obecně, specifika marketingu v terciárním sektoru, představuje SWOT analýzu a popisuje jednotlivé složky rozšířeného marketingového mixu 8P. Druhá část …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is marketing mix analysis of a chosen company whose main business is providing services in tourism. This thesis is composed from two basic parts. The first one, theoretical, is focused on definition of marketing with description of specifics of services marketing, presents SWOT analysis and describes parts of extended marketing mix in detail. The second part, practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 3. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2017
  • Supervisor: Petr Svoboda
  • Reader: Martin Oberhel

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68775