Postoje žáků k angličtině a učení se anglickému jazyku – Bc. Markéta MÜLLEROVÁ
Bc. Markéta MÜLLEROVÁ
Diplomová práce
Postoje žáků k angličtině a učení se anglickému jazyku
Abstract:
This thesis deals with the topic of Czech learners' attitudes towards English and learning English. Firstly, the thesis briefly summarises the history and development of the English language, and then it examines the role of English in the world. Then the thesis focuses on the attitudes towards learning English and factors that could affect the attitudes. The primary purpose of this thesis is to examine …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá tématem postojů českých studentů k angličtině a jejímu studiu. Práce nejprve stručně shrnuje historii a vývoj anglického jazyka a poté se zabývá rolí angličtiny ve světě. Poté se práce zaměřuje na postoje k učení se angličtině a na faktory, které by tyto postoje mohly ovlivnit. Hlavním cílem této práce je prozkoumat postoje českých studentů k učení se angličtině a faktory …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MÜLLEROVÁ, Markéta. Postoje žáků k angličtině a učení se anglickému jazyku . Plzeň, 2023. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy a Učitelství dějepisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Textový editor - předmět rozšiřující Český jazyk, Anglický jazyk a Informatiku
Emil HORKÝ -
Znalostní a dovednostní rozdíly mezi žáky učícími se anglický jazyk od první a třetí třídy základní školy
Eva Veselá -
Postoj žáků 2. stupně ZŠ k hudební výchově
Lenka Váradiová -
Postoj studentů sportovního gymnázia v době pandemie Covid - 19
Tomáš Pracný -
Subjektivně vnímaný postoj žáků vůči meziskupinovému kontaktu probíhajícímu v rámci vzdělávacího programu Živá knihovna
Vladimír Matoušek -
Postoj žiakov SOŠ k matematike
Ľubomír Barnišin -
Postoj žáků oboru Praktická sestra k eutanázii a asistované sebevraždě
Petra ŠPŮROVÁ -
Postoj žáků středních odborných škol k homosexualitě
Josef Kurej