Monika Rozsypalová

Master's thesis

Marketing obchodních řetězců

Retail marketing
Abstract:
Trh maloobchodních řetězců v České republice zaznamenal v posledních dvaceti letech nebývalý růst. Na našem území se objevila řada maloobchodních společností, která podstatně změnila stávající prodejní síť a nákupní chování Čechů. Práce je rozdělena do 3 částí. První část se týká teoretického popisu základních pojmů souvisejících s obchodem a retail marketingem. Dále je zde shrnut historický vývoj …more
Abstract:
A retail market in the Czech Republic has registred in last twenty years an unusual growth. A lot of retail companies were established here in our country and very significantly changed current sales network and a Czech shopping behaviour. This thesis is divided into three parts. First part describes elementary concept regarding to trade and retail marketing. Furthermore there is a description of historical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 7. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2011
  • Supervisor: Bohumír Štědroň
  • Reader: Milan Mrazek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25636

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management