Des mots a portée internationale sur les étiquettes des produits cosmétiques en fran\c{c}ais et les problemes liés a leur traduction en tcheque – Aneta KOZÁKOVÁ
Aneta KOZÁKOVÁ
Bakalářská práce
Des mots a portée internationale sur les étiquettes des produits cosmétiques en fran\c{c}ais et les problemes liés a leur traduction en tcheque
International scope of words writted on the labels of cosmetic products in French and problems connected with their translation into Czech
Abstract:
The international words on the labels of the cosmetic products and the problems associated with their translation into Czech are the topics of this thesis. In the theoretical part we generally focus on the words of foreign origin, the internationalisms, their origin, adaptation and classification. In small measure we look at the issues of the translation process. After that, in the practical part, …víceAbstract:
Tématem této bakalářské práce jsou mezinárodní slova na francouzsky psaných kosmetických etiketách a problémy spojené s jejich překladem do češtiny. V teoretické části se zaměříme na slova cizího původu a internacionalismy obecně, jejich původ, adaptaci a rozdělení. V menší míře se podíváme na problematiku procesu překladu. V praktické části potom analyzujeme paralelní texty, které nám posloužily pro …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zveřejnit od: 16. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Žídková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOZÁKOVÁ, Aneta. \textit{Des mots a portée internationale sur les étiquettes des produits cosmétiques en fran$\backslash$c$\{$c$\}$ais et les problemes liés a leur traduction en tcheque}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/tylquo/.
Jak správně citovat práci
KOZÁKOVÁ, Aneta. Des mots a portée internationale sur les étiquettes des produits cosmétiques en fran\c{c}ais et les problemes liés a leur traduction en tcheque. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzština ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty zavádění nového produktu na trh
Lucie Hrušková -
Analýza životního cyklu produktu (konkrétního výrobku nebo služby) a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu.
Iveta Šilhánová -
Návrh software pro překlad znakového jazyka na mluvené slovo
Jozef Drha