Marketingová strategie firmy Apple na trhu – Kristýna Moulisová
Kristýna Moulisová
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy Apple na trhu
The Marketing Strategies of Apple in the market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Apple jak na domácím, tak i zahraničním trhu. Cílem autora je představit společnost Apple, její marketingové strategie a porovnat ji s konkurencí. Teoretická část této práce se zabývá představením společnosti, její historií a vymezuje pojmy pro dané téma. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingové strategie firmy, v neposlední řadě …víceAbstract:
The thesis deals with the Apple's marketing strategy in both domestic and foreign markets. The author's goal is to introduce company Apple, its marketing strategies and compare it with the competition.The theoretical part deals with the introduction of the company, its history and defines the concepts for the topic.The practical part is focused on the analysis of the company's marketing strategy and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81289
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81289
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Netradiční marketingová komunikace společnosti Apple
Petr Prokeš -
Vzdálená správa zařízení Apple ve školství
Denis Prokůpek -
Strategická analýza akciové společnosti Apple
Milan Rada