Kristýna Moulisová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie firmy Apple na trhu

The Marketing Strategies of Apple in the market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Apple jak na domácím, tak i zahraničním trhu. Cílem autora je představit společnost Apple, její marketingové strategie a porovnat ji s konkurencí. Teoretická část této práce se zabývá představením společnosti, její historií a vymezuje pojmy pro dané téma. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingové strategie firmy, v neposlední řadě …more
Abstract:
The thesis deals with the Apple's marketing strategy in both domestic and foreign markets. The author's goal is to introduce company Apple, its marketing strategies and compare it with the competition.The theoretical part deals with the introduction of the company, its history and defines the concepts for the topic.The practical part is focused on the analysis of the company's marketing strategy and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 8. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 9. 2020
  • Supervisor: Petr Cimler
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81289