Marketingová strategie firmy Apple na trhu – Kristýna Moulisová
Kristýna Moulisová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie firmy Apple na trhu
The Marketing Strategies of Apple in the market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Apple jak na domácím, tak i zahraničním trhu. Cílem autora je představit společnost Apple, její marketingové strategie a porovnat ji s konkurencí. Teoretická část této práce se zabývá představením společnosti, její historií a vymezuje pojmy pro dané téma. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingové strategie firmy, v neposlední řadě …moreAbstract:
The thesis deals with the Apple's marketing strategy in both domestic and foreign markets. The author's goal is to introduce company Apple, its marketing strategies and compare it with the competition.The theoretical part deals with the introduction of the company, its history and defines the concepts for the topic.The practical part is focused on the analysis of the company's marketing strategy and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 8. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81289
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2020
- Supervisor: Petr Cimler
- Reader: Jitka Volfová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81289
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Vzdálená správa zařízení Apple ve školství
Denis Prokůpek -
Netradiční marketingová komunikace společnosti Apple
Petr Prokeš -
Strategická analýza akciové společnosti Apple
Milan Rada