Kristýna Moulisová

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy Apple na trhu

The Marketing Strategies of Apple in the market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Apple jak na domácím, tak i zahraničním trhu. Cílem autora je představit společnost Apple, její marketingové strategie a porovnat ji s konkurencí. Teoretická část této práce se zabývá představením společnosti, její historií a vymezuje pojmy pro dané téma. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingové strategie firmy, v neposlední řadě …více
Abstract:
The thesis deals with the Apple's marketing strategy in both domestic and foreign markets. The author's goal is to introduce company Apple, its marketing strategies and compare it with the competition.The theoretical part deals with the introduction of the company, its history and defines the concepts for the topic.The practical part is focused on the analysis of the company's marketing strategy and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
  • Vedoucí: Petr Cimler
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81289