Karolína Novotná

Bakalářská práce

Návrh komunikační strategie pro cizojazyčné programy Fakulty mezinárodních vztahů VŠE v Praze

Proposal of the Communication Strategy of International Degree Programmes taught at the Faculty of International Relations of the University of Economics, Prague
Anotace:
Bakalářská práce s názvem „Marketing cizojazyčných programů vyučovaných na Fakultě mezinárodních vztahů VŠE v Praze“ se zaměřuje na oblast komunikace směrem k zahraničním studentům. Vzhledem k tomu, že v současné době dochází k celkovému snížení zájmu o vysokoškolské studium, zatímco se nabídka cizojazyčných programů rozšiřuje, analýza současné komunikace školy směřující k zahraničním uchazečům o studium …více
Abstract:
The bachelor's thesis "Marketing Communication of International Degree Programmes taught at the Faculty of International Relations of the University of Economics, Prague" is focused on the field of communication to international students. Given the fact that there is currently an overall lack of interest in higher education while the range of international degree programmes is expanding, the analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Markéta Lipavská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76059