Návrh komunikační strategie pro cizojazyčné programy Fakulty mezinárodních vztahů VŠE v Praze – Karolína Novotná
Karolína Novotná
Bachelor's thesis
Návrh komunikační strategie pro cizojazyčné programy Fakulty mezinárodních vztahů VŠE v Praze
Proposal of the Communication Strategy of International Degree Programmes taught at the Faculty of International Relations of the University of Economics, Prague
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem „Marketing cizojazyčných programů vyučovaných na Fakultě mezinárodních vztahů VŠE v Praze“ se zaměřuje na oblast komunikace směrem k zahraničním studentům. Vzhledem k tomu, že v současné době dochází k celkovému snížení zájmu o vysokoškolské studium, zatímco se nabídka cizojazyčných programů rozšiřuje, analýza současné komunikace školy směřující k zahraničním uchazečům o studium …viacAbstract:
The bachelor's thesis "Marketing Communication of International Degree Programmes taught at the Faculty of International Relations of the University of Economics, Prague" is focused on the field of communication to international students. Given the fact that there is currently an overall lack of interest in higher education while the range of international degree programmes is expanding, the analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76059
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedúci: Markéta Lhotáková
- Oponent: Markéta Lipavská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76059
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of European Subsidies Programmes on Environment and Agricultural Production in Region
Iva Čáslavová -
Obtaining the resources from the operational programmes for financing the needs of the chosen company.
Petra Chvalkovská -
IFLA Guidelines for LIS Education Programmes a jeho komparace se studijním programem Knihovnictví na Slezské univerzitě v Opavě
Adéla Šimečková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco
Ismail Benyahya