Interní PR komunikace ve společnosti LOMAR INFO, spol. s r.o. – Bc. Andrea ŠROMOVÁ
Bc. Andrea ŠROMOVÁ
Bachelor's thesis
Interní PR komunikace ve společnosti LOMAR INFO, spol. s r.o.
Internal PR communication in LOMAR INFO, spol. s r.o.
Abstract:
Interní public relations se zabývá především budováním dlouhodobých, pozitivních vztahů s interní veřejností a vytvářením dobrého jména společnosti. Nástroje interních public re-lations umožňují velmi cíleně ovlivnit hodnoty a postoje zaměstnanců a motivovat je k vyšší výkonnosti. Pro společnosti potýkající se s problémem permanentního nedostatku kvalifikovaných pracovníků na trhu práce se dobře zvolená …moreAbstract:
Internal public relations deals with long-term, positive relationship building with the inter-nal public and with goodwill creating. Tools of internal public relations enable to influence values and attitudes of employees and motivate them to a higher efficiency. For companies struggling with the problem of permanent lack of qualified employees is well selected in-ternal public relations strategy one …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier:
10694
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠROMOVÁ, Andrea. \textit{Interní PR komunikace ve společnosti LOMAR INFO, spol. s r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/tywuny/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠROMOVÁ, Andrea. Interní PR komunikace ve společnosti LOMAR INFO, spol. s r.o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2019
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Formy a nástroje evaluácie informačného vzdelávania užívateľov: prax vybraných mestských knižníc z Českej republiky a Slovinska
Eva Hermanová -
Rozbor současných změn forem a nástrojů finanční regulace v EU a potenciálního vlivu těchto změn na finanční stabilitu
Nadezda Domnina -
Formy motivace a motivační nástroje
Jaroslav Hlinka -
Bezpečnost OTP zasílaného formou SMS, autentizačního a autorizačního nástroje a nebezpečí zneužití služeb elektronického bankovnictví ovládnutím počítače a chytrého telefonu klienta
Petr HOLUB -
Možnosti, formy a nástroje pro zajištění bezpečnosti podniku v současných podmínkách
Jiří Dašek -
Možnosti, formy a nástroje pro zajištění bezpečnosti podniku v současných podmínkách
Kateřina Bžatková -
Mapy jako umělecká forma a mapy jako nástroje a mechanismy moci, kontroly a dozoru
Jana Písaříková -
Analýza interní komunikace ve vybraném sportovním klubu
Ivana Cebáková