Le Le

Bakalářská práce

Vliv digitalizace na marketing firmy x

Digital influence on the marketing of company x
Anotace:
Tato bakalářská práce za zaměřuje na problematiku digitalizace obchodu s oblečením, čerstvě založeného e-shopu a vliv digitalizace na marketing firmy. V teoretické části budou představeny klíčové pojmy a základní informace o problematice. Budou zmíněny pojmy týkající se tradičního marketingu, digitálního marketingu, marketingového prostředí. Tyto poznatky budou následně využity v praktické části, kde …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the issue of digitization of the clothing store, the newly established e-shop and the impact of digitization on the company's marketing. The theoretical part will introduce key concepts and basic information about this issue. Terms related to traditional marketing, digital marketing, marketing environment will be mentioned. These findings will then be used in the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku