Le Le

Bachelor's thesis

Vliv digitalizace na marketing firmy x

Digital influence on the marketing of company x
Abstract:
Tato bakalářská práce za zaměřuje na problematiku digitalizace obchodu s oblečením, čerstvě založeného e-shopu a vliv digitalizace na marketing firmy. V teoretické části budou představeny klíčové pojmy a základní informace o problematice. Budou zmíněny pojmy týkající se tradičního marketingu, digitálního marketingu, marketingového prostředí. Tyto poznatky budou následně využity v praktické části, kde …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the issue of digitization of the clothing store, the newly established e-shop and the impact of digitization on the company's marketing. The theoretical part will introduce key concepts and basic information about this issue. Terms related to traditional marketing, digital marketing, marketing environment will be mentioned. These findings will then be used in the practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2022
  • Supervisor: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS University

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management