Adam Májek
Bachelor's thesis
Humor v Reklamě
Humor in Advertising
Abstract:
V předkládané bakalářské práci se zaměřuji na humor v reklamě, přesněji se zaměřuji na kampaň, která obdržela EFFIE AWADS 2018. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části vycházím z odborné literatury, uvádím definici reklamy a humoru, formu-luji vznik humoru v reklamě, definuji základní pojmy týkající se zadaného tématu, uvádím teorie, formy a komponenty humoru. Obsahem praktické …moreAbstract:
In the presented bachelor thesis focuses on humor in advertising, more specifically I focus on the campaign that received the EFFIE AWADS 2018. The thesis is divided into theoreti-cal and practical part . In In the theoretical part I of the literature review, I present the definition of advertising and humor, the author the emergence of humor in advertising, I define the basic concepts related to the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Májek, Adam. Humor v Reklamě. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Kreativita TV reklamy
David Slovák -
Humor jako nástroj reklamy
Lukáš Smička -
Komika a humor v reklame
Adriana Hrušková -
Humor v reklamě
Veronika BRIEDLOVÁ -
Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikačních společností.
Petra Cápíková