Marketing a volební úspěch – Bc. Ekaterina Muzharovskaia
Bc. Ekaterina Muzharovskaia
Bakalářská práce
Marketing a volební úspěch
Marketing and electoral success
Anotace:
Bakalářská práce je věnována tématu Marketing a volební úspěch. Téma je velmi aktuální, a to po celou dobu existence politické konkurence mezi jednotlivými kandidáty v různých státech. V poslední době téma nabývá ještě větší popularity, zejména z důvodu vývoje sociálních sítí a globálního rozšíření internetu jako veřejného média. Internet a sociální sítě jsou používány zejména v informační válce mezi …víceAbstract:
Bachelor thesis is devoted to the topic of Marketing and its influence on electoral success. The theme is very topical, throughout the existence of political competition among individual candidates in different states. Recently, the topic receives even greater popularity, mainly due to the evolution of social networks and the global expansion of the Internet as a public medium. Internet and social …víceKlíčová slova
Volební úspěch politická soutěž sociální sítě globální expanze internetu kandidáti na politické pozice politický úspěch marketingové nástroje volební kampaň Vladimir Putin Donald Trump. Electoral success political competition social networks global expansion of the Internet candidates for political positions political success marketing tools election campaign Donald Trump.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lx5z4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Vladimír Prorok, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Nature and Effects of Communication in the Age of the Internet
František Badžgoň -
The Development and Influence of Internet Trade On the Economy
Haolun Li -
Persuasive strategies in political speeches: A contrastive analysis of Barack Obama's and Donald Trump's electoral speeches
Jana Veselá -
Celebritization in Electoral Campaigns. A Comparison of Hillary Clinton and Donald Trump
Natálie Chlustinová -
Vliv vzhledu na volební úspěch - studie kandidátů na prezidenta České republiky 2023
Adéla SAMKOVÁ -
Vliv vzhledu na úspěšnost ve volbách
Lucie HNÍDKOVÁ -
USA jako globální supervelmoc a jejich pozice v 21. století
Adéla Wurstová -
Identifikace strategických externích faktorů pro expanzi společnosti Internet Mall, a.s. na německý trh
Tomáš Osinek