Petra Jiránková
Master's thesis
Nadaný žák v primární škole
Gifted pupil in primary school
Anotácia:
Diplomová práce Nadaný žák na 1. stupni ZŠ se zabývá problematikou nadaného žáka v rámci běžné třídy ZŠ. Cílem je sestavit koncept pro odhalení intelektově nadaného žáka v běžné třídě ZŠ a upozornit na povinnost učitele pracovat s dětmi dle jejich individuálních možností a potřeb. Teoretická část vymezuje pojem nadání a talent, modely a druhy, prezentuje charakteristiky nadaného žáka a nabízí způsoby …viacAbstract:
The Diploma work named ?Talented Student in the Basic School? is focused on talented pupils in the basic school regular classes. The aim at the work is to find a concept for identification of mentally talented pupils in the basic school. Futhermore point out teacher?s obligation to work with these children in line with their individual needs. Theorethical part defines terms as talent, models, types …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2013
Zverejniť od: 13. 9. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2014
- Vedúci: PhDr. Vladimír Píša
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jiránková, Petra. Nadaný žák v primární škole. Liberec, 2013. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.9.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 9. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Extended study programme - Special educational and behavioural needs, Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání metod prvotní identifikace a opatření nadaných žáků
Elena Coufalová -
Identifikace a vzdělávání nadaných dětí
Kristýna HEPPLEROVÁ -
Identifikace nadaného žáka v biologii a adaptace edukačního procesu
Markéta KRÁLOVÁ -
Identifikace strategií výchovy a vzdělávání nadaných žáků
Monika Gottvaldová -
Identifikace nadání učitelem v základní umělecké škole
Anna Černíková -
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem
Tamara Kunčarová -
Identifikace nadaného žáka na základní škole
Michaela SKŘÍŽALOVÁ